Tuesday, May 10, 2011

hpy motHer's day!!

assalamualaikum....
kembaLi semuLa dgn kisah IBU...
bila cite pasal ibu... mesti rasa nk TACING!!
huaaaa.... miss my MUM!!

oke... sy x taw la mother's day bape aribulan....
semalam ke?? or arini...... but dh wish kt mak sy semalam...

biLa buka fb... ramai dok wish kt mak dorang...
hpy mother's day.....!!! and x lupe mention nama mak sekali...
sy pon ape lg.... join sekali boh nma mak sy...huhu

makkkkkkkkkkkk!!!
HAPPY MOTHER'S DAY....
org yg paLing sy sekaLi kt DUNIA ni.....
mak yg trchenta!!
dgn ucapan : semuga mak sihat selaLu.... dimurahkan rezeki.... kite doakan mak sentiasa bahagia di samping suami dan anak² trsayang....





anie SAYANG mak!! love u....
u are everthing for me....
love u until die............ 



ni la orangnye yg melahirkan saya 9 bulan....
Pn Mazenah Binti Wong Show.....

sori mak.... xde hadiah yg berniLai dpt diberikan...
xde berlian atau emas permata....
hanya mampu mberikan ucapan shja....
pape pon saya tetap sayang mak.......

minggu ni saya balek kg...
windu mak... nt anie masak tok mak yer,,,
hihihi.....


miss both of u my dear!!

xlupe jgk kepada bakal mak mertua sy....hehe
Pn Eshah Binti Mat Akib....
semuga mak di panjangkan umur, di permudahkan urusan di dunia ni... bahagia bersama suami dan anak² yg di kasihi....



ni la bakal mak mertua saya
pic ni time saya tunang dulu....

wah... ciuman dr mak mertua...hehehe...
mak sy kt belakang tuh tgk jek...
sedey kot... :(
jgn isau mak.... kamu tetap no 1 di hati ni..... 

selamat hari ibu kepada semua ibu² ni dunia ni....
oke.....
saya sayang IBU saya
bye..bye.... ^-^

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...