Sunday, July 17, 2011

berita gedebuk!!

huh! tak taw nak kata apa la....
rasa cam nak tercabut nyawa ni... 
bila dpt call dari tunang tersayang... sabtu >jam 10:05pm
mcm tak pcaya....
mimpi ke???


dia : syg.... abg excident!
aku : tipu la.... 
dia : btol syg... aduhhhh (sakit)
aku : (dh mule cemas) abg kat mana ni... teruk x??
dia : bahau...luka je tp kete teruk gak... oke la fon abg x jumpe ni pnjam member
aku : abg dgn sapa...???
dia : dgn member.... tutttttt... (line putus)

tak taw nak kata la time ni....
tersentap terus.... ape nak buat pon xtaw
1st call family dia dulu...
Ya Allah... Kau selamatkan la dia
Kau lindungilah dia... Tuhan je yg taw hati aku saat ni
mula la fikiran brputar ligat.... :(
yang penting diri dia tu... erm....
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
11.30pm call smula...

dia : hello.... syg jgn isau.. abg ok...
aku : betol ke ni... mcm ne bole excident
dia : nt la abg cite.... fon x jumpe lg... 
aku : senyap... (tak taw nak kata ape still trkejut)
dia : k la nt dah smpai kem abg msg k...

menunggu.... dan terus mnunggu..... tp xde khabar.... :(
knp la suke buat kejutan mcm ni... 
dah la fon hilang.... sape la yang mangkuk sgt curi fon tuh
nak tolong... tolong jela... jangan la amik kesempatan
smbil mnyelam minum air
sambil tolong sempat plak curi fon org....
aku nak contact tnya keadaan pon susah..
sampai tak boleh nak tido semalam bila ingt balik
risau+ resah + bimbang + takut....smua ada...
tak dengar kabar berita lngsung lepas tuh... Ya Allah.... :(
pagi tadi baru dia call... kata smua oke...
alhamdulillah.... smua selamat....
baru la hati ni lega sikit....
-
-
-
-
-

sory sayang.... nak jaga awak saat ni saya jauh...
take care dear.... nt kite beli fon baru yer... gantikan fon yang hilang tuh
jaga kesihatan sama.... 
bersabarLah dengan dugaan yang diberikan...
Allah sedang menguji kita... :)

p/s:  jaga diri... love u!! nyawa lg penting dr kete abg tuh....

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...