Tuesday, August 9, 2011

desa terchenta....

dah 9 ari berpuasa di kampong....huhuhu
memang syok...memang best giler!
mkan sedap sedap... mkan byk byk...hahaha
sure berat aku naikkkkk...... haiyaaaaa....
mau x berat melantak serupe x makn setahun dah....

1st posa p idupkan lesen yang dah mati sebulan lebih tuh....
p ajak mak abah kuar.... dah smpai kt JPJ... soh abah yg tlg...
hahahhaa... akal anak mmg cam ni... nak soh abah yang bayor...
soo.... save my money...hikhikhik... (jahat giler)

oke... bila dah di isytiharkan lesen dah idop.... ape lg...
mmg terketar2 la nk drive kete...
so0... bila dah bawa.... every day ade je hal nak p kuar bando..
smpai naik jemu dah jadi driver kot!! 
p anta barang kat kak ipar la... p amik akak kt busten la... p beli barang mak la...
letih kot.... dah la panas giler... bulan puasa lak tuh... btol btol mencabar!

paling malas bila p umah nyai (nenek) aku kene drive....
wOwww... dr btu pahat- segamat 
very very hottttttt.... time tuh abah letih...ngantuk... 
so aku dipaksa drive.... naik kete kancil jek... so abah think aku bwk slow la...
xtaw... bwk kete cam peleset.... abah kt sebelah tgk je....hahahaha
sampai ade sekali tu aku nk motong kete kt depan... double line...
abah say : double line tuh........ aku : hehehehehe....
dengan selamba je aku teruskan perjalanan.....
biasa la like father like son.... abah pon ape kurangnye...
kancil race ngan perdana kan...hahahahaa... 

p/s : berhati hati di jalan raya :)

oke oke.... 
mood : sedey!!!

tnggal bape ari je lagi aku kt kampong ni...
pas ni kat ostel nk sahur ape nk buka ape...
dah tentu megi jadi keutamaan...
hope aku akan rajin masak kt sana...hope sooo....hahaha
OMG!!!! sangat sangat malassssssssssssss
nak kembali ke sana semulaa!!!
haishhh!!!



No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...