Saturday, October 6, 2012

my big BIG days :)

alhamdulillah... syukur masih di beri kesempatan mengepost entry di sini.. agak berkurun sudah aku tak hupdate... bz manjang... now i'm free!! 

hupdate pertama after bergelar isteri orang... alhamdulillah... hampir sebulan usia perkahwinan kami... SELAMAT PENGANTIN BARU YAS & AINI... hewhew,,,

thnks a lot... yg menjayakan majlis aku ritu.. mak abah + adek beradek + sedara mara + orang2 blok yang rewang + andam + photographer + kawan kawan n semua la yang terlibat... TERIMA KASIH !

31/OGOS/2012 tarikh keramat aku dan tarikh terakhir aku sebagai anak gadis yang di bawah tnggungjawab parents aku... sekarang dah tukar milik kepada husband... MOHD ELLIYAS BIN AHMAD...

SEMOGA IKATAN YANG TERBINA. HUBUNGAN YANG DI RESTUI INI BERKEKALAN HINGGA KE NAFAS YANG TERAKHIR... TILL JANNAH !

haih... lama tak hupdate rasa mcm tak taw lak nak rite ape kat sini... huhuhuhu... btw aku ada uplod picture wedding haritu.. tidak seindah mana tp cukup la sekadar meninggalkan kenangan utk di lihat dan di kongsi bersama.. :)
tq linda sudi jadi photographer di sini.... hahaha... bidan terjun la katakan... btw picture tu semua sangat bermakna bagi kami berdua... ada bakat la kamu... hewhew love u!!






haih.. memandangkan line tenet agak bergaya sipot gondang...ni jela yang mampu di kongsikan... hewhew... saya sudah menjadi isteri orang dan sudah tidak punya masa utk menelaah blog ini... hahaha  *tetiba jadi 'saya'.

doakan hubungan kami yer kawan kawan... ^_^



p/s :  hi LINDA..saya dah hupdate..  awk msti rindu saya kan... hahaha :P

2 comments:

  1. hi, awak cantik sangat. :p -pura2 tak kenal.

    ReplyDelete
  2. Aini. Nak tanye wedding dress awak nih awak sewa katne ? Sume chantek2 tau. Please share aini ;)

    ReplyDelete

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...