Monday, January 31, 2011

banjir dtg lagiiiiiiii........

assalamualaikum...... kembali lg aku utk menulis coretan....kali ni psal BAH
BANJIR KEMBALI LAGI
sedeynye la hai...... ujan xbenti2 dr aku blik ari sbtu ari tuh....
lebat...... kesian aku tgk org blok aku ade yg wt kenduri kawen...
canopy terbang dek ditiup angin kuat....
xmnjangkakan keadaan mnjadi sburuk nih....
pengantin plak terkandas... x dpt g ke rumah pngantin lelaki....
erm sungguh mndukacitakan.....
ayt skema ckit<< heehe


banjir kali ini adalah yg trburuk brbanding bnjir thun 2006
sbtu n ahad hujan tnpa henti mnyebabkan air naek... ade bpe umah kt tmpat aku bnjir
sempat lg aku memantau kawasan...hehehe...
mcm YB la plak...
pic2 yg sempat aku amik....


sempat lg give pose banjir.....




kereta yg trbabas..... aku ingat sje parking c2....hhehe

rumah2 yg di ibaratkan mcm swimming pool dh....
cian aku tgk... :(









No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...