Thursday, January 27, 2011

love

assalamualaikum....... bosan2 ni lyan plak la blog...
td tgk kt fb pic2 pelamin.... tgk2 ramai jgk mber aku yg dh kawen...
congrate!! aku je ntah bila lg.......
insyaallah..... coming soon..... hahaha...(mood gatai mai)

pelamin impianku

cantik kn??
but aku xbrminat krusi cm tuh...
bia la kusi satu2.... bru nmpak mcm raja sehari

klu tgk pelamin msti trkenang chenta lama
mcm2 jnji dibuat dulu 
konon2 nk sehidup semati..huhu...
sehidup tuh boley la but semati??? aku pk dlu...hahaha
tp smua tuh angan2 jer... last2 xjadi....
hampeh!! huhu...
kepada ex bf ku.... semoga kamu brbahagia yer....
opsss!! lupekan smua tuh..... 



ni fwen aku yg kawen ari tuh..
shamila nabila.....comey kn?? xsngka dh kawen dh.....hihi
semoga perkahwinan yg dibina ats dasar cinta ni
brkekalan selamanya.....amin 



aku wif farah....
pe lg... melaram la kt pelamin owg....
amik berkat mana la taw....dpt tempias....hehe



nisa wif cek pah....
korang brdua ni bila lg.... dh ade calon lom??
klu xde mai jmpe aku... agen temu jdoh..hahaha




kepada kengkawan yg nk kawen tu jgn lupe jmput aku yer...
sure aku dtg... sementara lom keje la ni...hehe
walaupon aku taw aku yg tempuh dlu....
but korang jgn lupe sent kad yer... 


No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...