Sunday, February 20, 2011

i want to cry..........


Ya Allah........ seakannya aku mahu menangis mlm ni...
menangis sekuat hati utk mnghilangkan rasa sedih di dlm hatiku ini
hanya dengan menangis dan bersujud kepadaMU saja dpt menenangkan hatiku ini
aku xtahu knp aku trlalu sedih malam ni
bagaikan ada panah yg menusuk ke lubuk hatiku
terlalu pedih...sakit yg tramat sgt!!


Ya Allah...aku sentiasa bersyukur dengan segala dugaan yang KAU berikan kepadaku
sesungguhnya.. aku adalah insan kerdil yg hanya menumpang
di muka bumiMU ini Ya Allah..
kerana aku tahu segalanya brpunca dr diriku sendiri..
aku tidaklah sempurna....


Ya Allah.. hanya kepadaMU aku memohon dan berdoa
Ya Allah.... jika aku menderita di DUNIA ini
ENGKAU ambil lah nyawa ku
namun, jika aku lebih baik untuk terus di dunia ini
ENGKAU berilah aku petunjuk dan cahaya
 dalam menerangi kegelapanku
moga aku akn terus mnjadi insan yg bersabar dan terus bersabar...
amin....




aku mahu menangis....
menangis sepuasnya.......!!!!!!



Ya Allah, sesungguhnya Engkau mengetahui apa yang aku rahsiakan dan apa yang aku perlihatkan. 
Maka ampunkanlah kealpaan dan kelalaianku.

Dan Engkau mengetahui segala hajatku, maka kabulkanlah permohonanku.Ya Allah sesungguhnya aku mohon kepada Mu keimanan yang selalu mendampingi hatiku, dan keyakinan yang kuat.

Ya Allah jadikanlah aku cinta kepada Mu dengan sepenuh hatiku dan rela kepada Mu dengan sepenuh kemampuanku.Ya Allah jadikanlah cintaku seluruhnya hanyalah untuk mencari keredhaan Mu.

Ya Allah, apa sahaja yang Engkau jauhkan dariku dari hal-hal yang aku cintai, jadikanlah hal itu sebagai penguat untukku mencintai apa yang Engkau cintai, dan jadikanlah cintaku kepada Mu sebagaimana Engkau mencintai…





No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...