Saturday, February 5, 2011

kembali pulang

assalamualaikum...... hye smua<<
ceh! mcm ramai jep kn..huhuhu
ape yg ampa smua buat la ni yer....
aku dh selamat smpai ke hostel...
busan!! owg len msih brsuka ria bsama fmily...
but aku dh balek... gara2 tiket bas abih..
so trpaksa la aku balik shari lebih awal..
_
_
_
_
_

tu pon atas belas ehsan mber baek aku
noranisah bte ibrahim!! cayunk ko.......
lebih cayunk bila ko bg tiket tu FREE je kt aku...
dy beli tiket lebih cz dy nk balek awl
klu x maunye aku balek ari isnin n ponteng la pktikal...


dh la demam.... dok dlm bas lama.... ujan plak tuh!
dok batuk je dlm bas.. naek malu plak
asal balek je dmam... ishhhhhh!!!
so........ mkn la ubat batuk cap ibu dan anak

arini jln jem..... bajet balek ari sabtu xjem la
hamek nak!! 5 jam dok dlm bas... 
mcm balik utara jer....
kete mcm semut dh aku tgk ats jln raya tuh!
bosan dh dok dlm bas lama2... nk tido seat xbest!




bosan...bosan.... bosan.... bila nk sampai nih!

dok call mber sbilik ak.... dy dr alor setar :

aku   : assalamualaikum... eyda kt mana la ni??
eyda : bru smpai perak... jln jem la... anie kt ne?
aku   : ani kt bangi....ingat nk saing teksi sama2... bas kol bape td?
eyda : bas kol 11pg...

aku pon selamat smpai ke BUKIT JALIL...
ujan turun dgn lebatnye..
dah la batuk kene ujan lg... brtambah2 la demam aku nih!
aduiiii.... sakit pale...

sambil tnggu tren msg lg mber aku... knon2 ade harapan la nk saing teksi

aku   : eyda kt ne??
eyda : kt tapah... jalan jem.......xpe la ani balik la dlu nt tnggu lama plak
aku   : xpe la... ani blik dulu yer... ani dh smpai BTS....


aku dgn hampanya balek la sorg2.... sedey wooo.....
ingat dpt la save duet teksi td
xpe la..... ciannye kt eyda...
mesti pnas pungkoq dh dok dlm bas dr pg smpai mlm...


so kpd sesape yg balek kL sok... BERSABARLAH!
krn kesabaran anda amat diperlukan....
ramai yg mahu pulang ke kota...
makesure sediakan bekalan yg ckup la yer...
jgn jd cm aku td.. lapor giler... perot dh bunyi2 jer...


p/s : kpd sesapa yg memandu... memandulah berhati2.... :)






No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...