Saturday, June 18, 2011

buang duit kat henpon....

biLa tengok henpon mesti excited giler....
klu leh stiap kali latest henpon tuh mesti nak beli...
macam banyak duit....hehehe

ni la sifat manusia... tak penah puas dgn ape yang ada...
dah ade yg elok nak yg lebih elok lg...hehe

sejak dari mule pandai pakai fon sampai Lani dh bape biji fon dh
aku pon x bape nk ingat... nk refresh balik la ni...
jom sama sama kite tgk koleksi henpon aku....huhuhu
kalau bukak kedai dh lama aku kaya....
fon melambak.... dok tuko tuko jek....



ni henpon aku yg 1st.... masa tuh aku form 2... dulu terkial kial nk massage...
tu pon pemberian belas ikhsan dr akak kesayangan...hehe
henpon 3310 (33 sekupang)hehehe....
jadi lah dr tak de langsung
time ni mmg bangga giler la... sbb ade fon.... hahaha


ni plak henpon aku yg 2nd.... maju la sikit.... fon ni aku beli dr member...
dlm seratus lebih la hrga dia.... time ni fon ni dh oke dh.... hehe...
aku suke fon ni sebab tahan lama... dh bape kali jatuh pon still leh guna....
last last aku bagi abah aku gune fon ni... cz nak beli fon baru....hehehehe
haa.... yang ni 3rd.... time ni suke sangat fon ni sbb design dia.... cute...
ala ala keperepuanan sikit.... bunyi dia pon sedap.... time ni dh mahal dah fon mcm ni...
tapi sayang xtahan lama.... sound jap ade jap takde.... dok ketuk ketuk je...
last last.... aku trade in....hehehe

menci sangat sangat pakai fon asik rosak jak...
tak lama tuh abg aku ofer fon dia... rm50... aku pon beli la.
not bad.... aku pon berpaling tadah.... dr NOKIA ke SONY ERICSSON...
lebih kurang cm fon kt bawah ni la....


tak lama fon ni pon buat hal.... mnyakitkan ati betol...
mule mule keypad....pas tuh idup mati idup mati....
aku bengang betol... abg aku pon bg pinjam fon dia...
yang agak agak mcm tak layak utk aku...
dia bg fon ngage nih.... puas gak aku main game... tp tak syok kalau nk msg la...
sakit jari jemari aku....

pastu boypren aku bg la pakai fon dia dulu....hehehe... nokia daun....
tapi x lama la.... syok pakai fon ni.... tp lembab sikit la....
maklum la fon orang kan.... aku terpaksa beli fon.... yang cikai cikai pon tak pe la...

bila aku rasa dh cukup duit aku.... ape lagi... p kedai la survey fon....
yang mana berkenan di hati....hehe... last last aku pilih fon ni...
tgk function mcm oke.... aku beli 2nd hand nih.... seperti pic di bwh....
suke camera dia... terang... maklum la cybershoot....hehehe....
guna punya guna... keypad lak rosak.... jenuh p antar kedai la...
dh x larat nk ulang alik kedai aku trade in fon ni......
dh trade in fon tuh... aku beli fon ni lak....

cantik memang cantik.... aku berkenan sangat.... sound clear.... pic pon clear...
tapi satu hal.... dok mati mati.... aku baru beli sebulan dah buat hal...
nasib ade warrenty lgi.... jenuh gak aku dok tgk muke cina tuh...
dah oke pastuh rosak balik... bape kali dah.... last last aku trade in gak....
mmg malang nasib aku beli fon... kne mandi bunga gaknye...

ni fon yang aku beli sendiri.... yang aku rasa mampu bertahan lama...
lama la jugak... kjijie

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...