Sunday, June 12, 2011

Keje...keje..keje!!!!!!!

assalamualaikum...
hye hye smua....
baru ade masa nk update blog...
entry harini tentang keje....
keje..keje...keje.... smpai biLA biLa....

arini nak buat keluhan hati kt korang smua
hope korang brsimpati la yek...hehe
krn simpati anda amat di perlukan skrg....

1st.... mngeluh pnjang sblm memulakan kata kata
huhhhhhh!!!
penat weyh!!
tension sangat sangat
teramat sangat
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
skrg ni aku ngah pktikaL at Hospital tetttttttt....
keje kt emergency department lak tuh
best mmg best... x nafikan la...
have more experience... but......
bzbzbzbzbzbzbzbzbzbz
tiredddddddddddddd.......

keje 6 ari smnggu... sehari je cuti ari ahad...
ingt badan aku ni robot ke ape....
sebeLum ni keje 5 hari je... tetibe Lak kulej bole change.... 
bkn kome byor gaji teman!!
biLa request sabtu half day xboleh
tp yg kome cuti sabtu ahad xpe lak kan.....
skrg nak balik kampong pon susah....
just cuti shari... nak balek cm ne.....

managment kulej yg sangat sangat teruk!!!
damn it!!
sengaL......
(geram tahap gaban!!!!!!)
dah rasa mcm buruh binaan Lak....
mat mat indon tuh pon keje ade cuti taw....


oke oke.. masih bole smiLe lg...huhu
sabar...sabar...sabar... just few month...

walaupun kaki aku rasa mcm nak tercabut
walaupun badan aku rasa sakit sakit....
walaupun kepala aku hampir jem
tak pe smua tuh iLmu
mak kata biasa la tuh... dh nama pon keje..
oke... aku dengar ckp mak.... :)
terseksa sikit je ni....hehe

walaupun tiap tiap ari sebelum tido
lumur minyak panas satu badan....hahaha
dgn harapan bangun tido cergas sikit
tanpa sakit sakit lagi....
sabar.... 

biasa la... student mmg mcm ni kan... :)

ade 6 mnggu lagi aku berkeadaan begini
hope bole brtahan la...hehe...
kalau ikutkan ati nk absence jek ari sabtu tuh
cz rasa x patut lak keje...hahaha

cuti ahad je mcm tak rasa ape ape...
baru nk sedapkan badan....
dah pk keje sok...
OMG!!!!
plessss ironkan baju aku..
pless siapkan asgment aku
pless gantikan aku utk sehari....hahaha


 senyum...senyum...terpaksa senyum....hehe

oke oke.... time for rest
bye bye bye,,,,,, :))))








No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...