Sunday, October 23, 2011

meniti hari sedih

lama kot aku x update blog ni...
berabuk dah pon... maklum la...
bz manjang.... ni baru dpt cuti..... 1 week tooooo.....
hehehhee.... like it!

release tension yg ada...
mana x nye... exam manjang.... seminggu 2x...
mau biol otak aku..... dah bercampo adok....
xpe la... tnggal bape bulan je lg nak abis study
saba anie... saba.... :)

entry kaLi ni bukan pasaL percutian aku...
tp pasaL kehidupan aku... yg semakin ari semakin GILA!

kenapa la sejak aku taw smua tuuuu..... aku jd x keruan!!
hate dis feeling <---------
erm.... penat dah nak tempuhi smua tu sorang sorang
 btter keep silent....

oke3.... time masak..
mak dah bising..... pg pg buta dah online....hahahah
baru nak feeling.... dah lari tajuk....
ada masa smbung lg kesedihan aku ni yer....
bye bye bye... :(((

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...