Friday, October 28, 2011

si gadis rabun

assalamualaikum.... pg jumaat yang indah..
nyenyak sungguh tido semaLam gara gara ujan lebat...
haishh... musim ujan la ni...

oke entry kaLi ni bout kerabunan seorang gadis bemata buLat
nak taw sape gadis tuh......
its me.... huhuhu....
ntah mende mende kan boLe rabun pLak ...
tatau sejak biLe..... yang aku ingt... last year aku dah muLa beLi spek...

muLe menyedari kerabunan mata aku ni biLa aku dok dLm class
haram x nampak ape yg lecturer ajar kt depan...
coz guna LCD projector kot...
becahaya sgt.... di tambah puLak dok ngadap lappy...
makin binasa la mata aku neh.....

sekarang ni mata aku bertambah teruk rabunnye... haishh!!
nk g mane mane mesti spek xkan aku tinggaLkan...
but nak pkai dpn org ramai maLu.....hahahaha
soh makan carrot xmaw... ni lah jadinye..... :P

lain la klu pakai spek tuuu comeL mcm HeLiza neh


....

auwwww!!!! comeL giLa....
hope biLa aku pkai spek comeL gini deh....hahahaha
(perasan x abeh2)

ok bai..... :)

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...