Monday, March 5, 2012

dia bahagia :)


semalam aku nampak dia... ehhh...dia laaa siyes macam tak bape nak kenal dah... tak sangka after 3 year berlalu masih di beri peluang melihat kau and kau pun nampak bahagia bersama si dia... :)

syukur alhamdulillah... aku dah takde rasa iri hati kecik ati segala berkaitan hati lagi lah bila ternampak kemesraan kamu berdua... sebagaimana kau bole idup tanpa aku mcm tu lah aku terhadap kau... coz aku pon bahagia sekarang... benci??? sikit pon aku tak penah benci kau... untuk apa kan.... malah aku nak say thnks sebab kau la aku jadi wanita lebih kuat! lebih matang..... kisah kita dah jadi sejarah dah pun... yang boleh di ceritakan kepada anak anak kita nanti.... :)


*semoga kau berbahagia di samping dia kawan*




No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...