Tuesday, March 20, 2012

# undangan darimu #


aku suka dengar lagu ni.... berulang ulang. oke nak dengar lagi sebab hati tetiba sedih!


_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

semalam dapat call dari someone.... enta kenapa tetiba bergetar satu badan. dalam hati hanya berbisik. dia kah? sure dia kah???? oke aku masih ingat lagi suara itu.. suara yang selalu menemani aku suatu ketika dulu. terasa bagai mimpi. melayang layang fikiran ini.. oke yang pasti memang dia.. hati mula tertanya kenape? ada ape? untuk ape? semua tu berlegar legar dalam kotak minda aku...

setelah usai bertanya khabar... memperihalkan kehidupan masing masing akhirnya kau menyuarakan matlamat sebenar kau contact aku.... sedikit tersentap... terkejut...membisu seketika tetiba setitis airmata aku jatuh.. *adakah ada sisa untuk dia dalam hati aku? arhhh ..just ignore itttt! 

ayat pertama yang keluar dari mulut aku... TAHNIAH.... yer! tahniah kawan.... terimakasih atas undangan yang kau berikan.... insyaallah... kalau takde pape halangan aku sampai la di sana. terima kasih juga kerana sudi mengundang aku..... at least kau masih ingat aku walaupun kisah kita dah lama terkubur... and kau masih ingat no fon umah aku.... 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

first love aku dah nak membina masjid bersama insan yang di sayangi... semoga di kau bahagia kawan. aku tumpang gembira walaupun masih ada bekas calar dalam hati aku ni... 7 tahun kita menyulam cinta but jodoh kita hanya sekadar itu.. aku yakin jodoh pertemuan di tangan Allah... kite hanya merancang dan sebaik baik perancang adalah dr yang maha pencipta... semoga perkahwinan atas dasar cinta ini berkekalan selamanya.... aku akan menyusul jejak kau nanti kawan. insyaallah.


tskkk...tskkk... =.=
sudah cukup sudah..cukup sampai di sini saja....

aku juga mampu bahagia dengan orang yang menyanyangi aku... :)
smile olways and strong!!



p/s: buat entry sambil dengar lagu tu...tsskkk...tsskk!!

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...