Saturday, December 3, 2011

memohon kemaafan....

assalamualaikum...
hye hye hye anda sekelian
entry kalini bout kemaafan

dgn ini saya NURUL AINI BINTI KATIMIN
menyusun 20 jari memohon kemaafan kepada anda anda semua
andai ada tersilap kata.... terkasar bahasa
tertegur tak semena mena... tergurau tanpa sedar
terkutuk terkata... maaf sangat sangat <-----------

mesti pelik kan nape nak mntak maaf....
nak kata raya... dah lepas....

oke... tak lama lagi aku akan mnhadapi
exam paling penting dlm hidup aku...
antara hidup dan mati....huhuhu

LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA.....
owhhh.... sgt gerun... sgt takut... semuanya....
belajar selama 3 tahun...
menduduki exam selama 2 jam 30 minit...
hanya semata mata utk mndapat gelaran staff nurse...
yg menentukan jalan hidup aku lepas ni..

YA ALLAH.... berikan la aku kekuatan utk mnghadapi semua ini dgn tenang
berikan la kesihatan yang baik agar aku dpt mnjawab exam nt tnpa sebarang kesakitan...
kuatkan la ingatanku.... and imanku..... agar aku terus kuat di muka bumimu ini...
aku tidak mahu mnghampakan harapan kedua ibu bapa aku
yg telah bersusah payah.... mngikat perut,,,,, memberikan yg terbaik utk aku
semoga aku dpt membalas jasa mereka dgn kejayaan aku...
aminnnnn...........


oke... kepada sesiapa yang telah aku sakiti...
seribu kemaafan ku pinta.... setiap manusia punya kesalahan...
xde yg sempurna.... aku dah pon memaafkan sesapa yg telah mnyakitiku...
baik di depan or di belakang aku....
semoga tiada dendam or ungkit mengungkit lg.....

lastly.... pray for me..... exam 14/12/2011 nanti..
hope i can do it...... semoga ilmu yg di cari dpt di luahkan exam nanti...
amin.........

oke baibaibai....

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...