Saturday, December 3, 2011

ombak rindu......

assalamualaikum....
hye hye hye
cuaca arini agak mendung...
seakan akan mahu hujan..... mesti syok kalau tido kan..

arini tak taw nak wtpe...
ngadap buku jap dah bosan...hahaha
cane la... ape la nak jadi ngn aku ni....
study malas.... haishh!!!

exam seminggu je lg anie oiiiii
sedarlah!!

bosan sangt pasal pe ntah....
tade ke sesape nak ajak dating arini...
tgk OMBAK RINDU ke...
p JOM HEBOH ke...
haduipun.....


bila buka fb rata rata org dok tgk cite yg tgh hangat ni
ombak rindu... ni xleh jadi ni... mesti kene tgk....
tp dgn sape?? bila?? hahahaa
mereke smua p ngn partner memasing.... aku??
dah la abey dok jauh.... xleh nak teman...
jeles kot sape yang g ngn bf memasing tuh....
xpe akan aku tgk jugak nanti.....hehe
filem yang di adaptasi dari sebuah novel.....


aku penah bace novel cite ni dulu.... mmg best!
syok sgt.... smpai mak kata aku ni giler...
jap ketawe..... jap menangis.... jap geram.... haishh
tu la penangan ombak rindu....hehehehe....
sure filem dia pon gempak kan....

member aku dok layan lagu dia je....
memula tu aku wat x taw je coz xpnh dgr lagu tu
sampai abis...... but bila dah dengar.... feeling....
menusuk ke kalbu.... tersentap seketika....


di tujukan lagu ni  khas utk yang tersayang
mohd elliyas....
i love u sayang.... hayati lirik lagu ni dgn penuh syahdu yer...
hehehe.... :)

oke 
baibaibai 
see u later.......

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...