Monday, December 19, 2011

tengs.... :)

assalamualaikum...
hye hye hye...pe kabo korang smua ye??
hope sihat sihat blako...

sekarang ni musim ujan je....
jaga kesihatan.... nanti demam....
aku balik 2 ari lepas smpai ni ujan x benti..
jgn kate nak banjir lg..... parah wehh...

oke.... now... aku nk mengisytiharkan :
bahawasanya.... aku adalah penganggur terhormat sekarang...
ahaksss! hahahahaha

so dok umah makan tido... tataw nak buat apa lg...
pastu duk dpn lappy online je la kejenye....
kalau ari ari mcm ni mmg berpotensi la nk besokan bdn aku ni
terbaikkkkkkkkk....

tataw nak update ape...
dah berabuk da belog buruk ni...

oke.... say THANKS...
kpd En Tunang... cz hadiahkan henpon...
sgt sgt berterima kasih la sayang....hehee..
maklum la awk dah ilangkan henpon kesayangan sy yg buruk tuh...

actually henpon tu memang dh buruk pon....
tp aku tetap sayang tataw nape.... henpon paling lame kot..
mmg tahan giler... penah jauh dr katil 2 tingkat byk kali...
but still setia berkhidmat....huhuhuhu

ni ha jenis henponnye.... but x secantik ni la
dah terkopik sana sini...
camera pon biol biol... ahaks...
xpe yg penting kenangan byk dgn henpon ni....

bila dpt taw en tunang ilangkan henpon ni mmg frust gilerrrrr...
sedih sgt... smpai tataw nk kata apa lg.... 
last last en tunang slow talk.... baru la oke sikit.....


dapat di ganti dgn ni.... 


walaupon aku x minat nokia... but...
aku tersenyum jugak la....
org dh bagi kan.... kang kecik ati plak..hihihi
lame jgk aku pakai fon ni...
bole la.... walaupon kdg kdg merungut.... coz tasuke nokia...
lembab cam siput...sebelum ni pkai sony... 

oke... sekarang rasa bersalah... waaaa...
tetiba en tunang bg henpon sony ericsson 2 ari lepas...
ni haaaa.....


seriously!! tekejutttttt....
betol betol tak sangka awk hadihkan utk saya
pape pon thanks sayang....
selalu buat saya tersenyummmm....
lebiu so muchhh!!!!

oke... ada masa aku update la yer...
maklum la akan byk masa terluang nt...
huhuhu...

baibaibai***

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...