Tuesday, April 10, 2012

handphone jahanam lagi :(





 

macam mana nak cakap pon tak taw. hati gundah gulana. terasa sangat sangat GANAS!! not Gojes oke! erm..  sakit hati dengan DIRI SENDIRI yang tak taw menghargai! menyanyangi..... eeeee!!!! geram sangat sangat. kenapa la aku ni ganas sangat. siyes rasa bersalah. rasa terkilan. macam macam rasa dah sebati menjadi satu.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

oke. henfone aku dah sampai tahap kena lempor ke laut . semuanya sebab aku. sebab aku terlalu ganas. ntah kenapa semua henfone aku bole jahanam. arghhh!! sakit jiwa makkkkk...... aku tataw la dah bape banyak henfone aku jahanam. haritu nak mesej tak boleh, kene ketuk ketuk dulu baru la dapat mesej. kalini sebab button untuk camera pulak ilang... yang kat tepi tu.. HAHA... (takde motif ketawa) tengah sedey ni haaa... hilang pegi mana pun tak taw la. coz baru ni perasan. then cepat cepat text En Yas. coz henfone tu dia yang bagi. siyes!! aku ni jenis yang ganas.. tangan kebal kot bole tanggal semua. sampai bole tertanggal pulak tu tak tahu kat mana and bila . nampak sangat tak menghargai kan...? :(
 -
-
-
-
-
 
bagi henfone mahal mahal pon jahanam. touch screen bagai. agaknye aku layak pakai henfon nokia 3310 tu kot. wat sendal pintu pon takde pape. baling anjing pon anjing bole pengsan. yang tu memang layak untuk aku. nak jatuh ke nak hape ke memang takde effect. kesian henfone tuh.. bape kali dah tercium lantai. aku ni seorang yang sangat sangat cuai! masuk keta then letak fon kat peha pahtu kuar keta tak pasan ape lagi gedebuk la henfone tu kat tanah. pahtu letak dalam handbag pon bole jatuh . mana tak nye handbag aku tu semua ada. semak samun dah. nak cari satu barang habih kena selongkar last2 henfone jugak la yang terkeluar sendiri habih screen calar balar.

haih! belajarlah menghargai pemberian org....... semua tu DUIT... bukan FREE..... kecewa dengan diri sendiri. dah masuk 3 henfone En Yas bagi aku jahanamkan.... :(

**sori sayang... pahni nak pakai fon murah murah jer... tak payah touch touch dah..... :(


p/s : takde mud dah nak mesej tgk henfon cacat :(


No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...