Sunday, April 15, 2012

selamat pengantin baru :)


arini 15/4/2012... kamu sudah bergelar suami orang kawan.
oke selamat pengantin baru semoga kekal selamanya
maaf sangat sangat tak dapat hadir ke majlis kamu. bukan ape saya takde kawan
kalau ada teman saya pasti jejak sana.

alhamdulillah.. kamu suda selamat di ijab kabul kan.
tunggu saya je nanti yer.. huhuhu..
saya doakan kamu bahagia bersamanya.
saya tumpang gembira di atas kebahagiaan kamu kawan.

jagalah masjid yang di bina ini sebaiknya
didiklah isteri dan bakal anak anak kamu nt dengan didikan agama yg sempurna
jadilah ketua keluarga yang bertanggungjawab...
bimbinglah keluargamu ke jalan yang di redhai ALLAH..
semoga semuanya sentiasa di dalam keredhaanNYA..
amin... :)



SELAMAT PENGANTIN BARU KAWAN...

sedih . gembira . menjadi satu :)


p/s : saya doakan awk dr jauh... :(

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...