Wednesday, April 4, 2012

TERharu seketika dalam kekusutan... :)


actually... semenjak dua menjak ni fikiran berserabut sangat. ada je tak kena. sini sana arghhhh!!! rasa macam nak jerit kuat kuat sampai ilang suara.. seriously rasa down sangat sekarang. ntah sampai bila harus begini. mencari kehidupan yang lebih baik di masa depan. oke. sampai dah satu tahap aku merapu bagai dengan En Tunang. dah terasa tiada sesiapa lagi kat dunia ni. ntah kenapa aku boleh berfikir sampai ke tahap tu. hilang pedoman. macam orang dah takde iman. seriously! down sangat sangat!!! kesian en tunang... aku buat endah tak endah je. malu dengan diri sendiri. sedangkan masih ada orang yang lagi susah dari aku. tapi percaya tuhan yang satu. insyaALLAH akan sentiasa di dalam peliharaanNYA...
-
-
-
-
bukan niat untuk menidakkan takdir ALLAH... jauh sekali untuk menyangkal. bahkan aku percaya. hidup mati ini bukan kita yang tentukan. macam tu jugak rezeki. setiap hambaNYA sudah di tentukan rezekinya. maybe rezeki untuk aku belum tiba. bersabarlah.... bersabarlah dengan ikhlas. oke aku percaya pada karma. mungkin juga kerana dosa dosa yang kita lakukan rezeki kita di tahan untuk seketika. oke memang betul kot. 
-
-
-
-
ntah ape yang aku cuba sampaikan ni.. HAHA.
fikiran sangat sangat serabut.
tak taw ape motif

di saat aku melayan segala kekusutan ini mula la syaitan membisik agar aku sentiasa marah. siyes! asyik rasa nak marah jer... but cepat cepat istigfar.... orang yang tak bersalah pun aku marah. haish! kesian taw tak.... dekatkan diri kepada yang ESA... nescaya hidup sentiasa dalam ketenangan. akan ubah perangai tak elok ni. takut nanti ramai yang sakit ati di jadikan musuh pulak.

masih tiada motif ... huhuhu.
bercabang cabang masalah di dalam kepala hotak ni...
ntah yang mana satu dulu harus aku leraikan dr kekusutan ni....
macam mana ye nak ilangkan rasa gundah gulana? #ayat sekema....hewhew

arghhh!! berdiri di atas kaki sendiri. berpijak pada bumi yang nyata. nilai diri ubah sedikit demi sedikit. oke! i'll try!!!!!!! persetankan apa orang nak kata.

di sepanjang kekusutan ini. amarah sentiasa menjadi peneman. oke yang jadi pemangsa dari amarah ni tak lain tak bukan en tunang. coz dia sentiasa ada untuk menemani. sentiasa ada untuk menyokong. sekarang tersangat sangat terharu!! dia dah buat saya termenangis dengan massage yang di berikan.... tsskk tsskk.... tsskk    #tetiba 'aku' jadi 'saya' HAHA

-
--
---
----
-----
------
-------
--------

*sebelum tido. kami sempat berdebat tentang isu yang agak merepek. isu yang aku sendiri tak taw nak tamatkan sedangkan aku yang mulakan. oke sampai abes tisu tisu yang ada dok lap airmata. haha. mengarut kan! dah la aku yang mulakan pastu menanges pulakkkk.... arghh.. serabut sangat! #tak abeh2 serabut!

aku tertido di saat isu yang di bangkitkan tadi di sampai kemuncaknya. haha. macam korang tak penah kan. bila mesej syok2 lepas tu tido. takde pengakhiran... hihi.. macam aku ni. malam punya berangin panas membara. but bangun dari tido hilang segala kemarahan topik ape yang di isukan tu pun aku dah lupe. 

en tunang buat saya terharu!! 
terharu dengan kata kata yang di berikan.

bangun dari tido. dapat mesej dari dia. 



SAYANG..
abang selalu n setiap masa 
rindukan dirimu... belaian manjamu... senyumanmu...
SAYANG... 
abang sentiasa mendoakan ayang
mendoakan semoga kita bahagia bila kita hidup bersama nanti..
n berjaya di masa hadapan
SAYANG...
abang tersangat menyanyangi dirimu..
walau apa pun terjadi antara kita abang tetap sayang dirimu..
SAYANG...
abang terima seadanya perangai dan kerenah mu sayang...

khas untuk tunangku yang tersayang. NURUL AINI.

## copy paste mesej en tunang

siyes!! terharu + sedih + gembira +terpegun...rasa nak pengsan laju laju!! 

walaupun ayat agak tunggang terbalek. berceramuk but thanks sayang.... first time bermadah jiwa bernukilan bagai sejak kita kenal dis is first time!!!  owh... sangat sangat terharu.... TERmenangis bila membacanye. kerana dia sentiasa ada di belakang saya ketika susah mahupun senang. ketika saya terjatuh dia mnghulurkan tangan menyambut saya. ketika saya sedih dia memberikan bahunya untuk menenangkan saya. oke sayang... I LOVE YOU!!  

nothing to say. but i really love you! 



p/s : menanti hari yang di nanti... semoga ianya termakbul sayang..


2 comments:

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...