Monday, February 20, 2012

cinta...


 cinta 3 segi.... sape penah alami ce angkat tangan sambil melambai lambai... ahaks! kalau ada sila berfikir sejenak apa risikonya... enta kenapa topik ni jugak yg kuar dalam minda aku... aku percaya ramai yang penah alami kan.... baik pasangan kita mahupun kita sendiri... *saya setia..... lalalalalalala...... hahahaa


dengan rasa rendah diri lalu mendongak ke langit... aku penah alami situasi ni... oke beberapa tahun yang lepas... entah kenapa gatai sangat nak berpasang cawangan... HAHA... niat hati bukan untuk mempermainkan tapi suda terlanjur sayang... tettt.... bukan terlanjur itu yaa! hihihi.... aku ada sebab musabab kenapa... walaupon agak tak masuk akal pada orang lain... kot..... tapi aku harus memikirkan kebahagiaan aku....

actually bukan suka suka... sometimes kita rasa diri kita terabai... tidak di pedulikan... tidak di endahkan... *okay anit semua tu sama maksud!....... sebab tu kita  cuba berjinak jinak mengenali orang lain...  walaupun BF kau ketika tu sangat kaya... but kalau takde masa untuk kau takde ruang untuk kau mengenali dia.... sape pon akan susah hati.... akan mula berpaling untuk mencari yang banyak masa.... at the same time if BF kau penah kantoi or segala hal la... kepercayaan itu sudah hilang n then kau akan terdetik untuk membalas dendam walaupon pada awalnya hanya sekadar suka suka.... *okay masih terus merapu bagai.....

sambungan cerita di atas..... dari kawan menjadi teman.... dari sayang menjadi cinta... okay! enough!! rasanya suda cukup untuk kau memilih jalan yang terbaik dalam hidup.... nak mencari yang segak bergaya kaya raya but takde masa untuk kau or mencari yang sederhana saja yang penting diri sentiasa di hargai....ada juga yang mahu BF segak kaya raya.. cz tanak hidup susah ***segala keputusan di tangan anda! :)

tapi kalau kau memang dah dapat yang sempurna lagi menyanyangi tapi tetap bermain kayu 3,4,5 or sebanyak mana kayu pun... tataw la nak kata ape... tu tandanya gelenya! hahahaha... oke... hargailah selagi ada... jangan bila dah pergi baru menyesali... *peringatan untuk diri sendiri again!

hai kamo.... walaupun kita manjadi pasangan bertahun tahun hampir seabad tapi kamo tataw pon ape peberet saya... saya suka makan apa... kaler ape yg mnjadi kegilaan saya... okay!! semua tu kamo tataw kan... kamo sentiasa membuat saya sentap..... lalalalala  ..... tak abis abis aku merapu bagai.... 

*keputusannya :::::  harus memilih sorang saja.... :)

tapi harus di ingat... kalau kita tidak berhati hati... cinta yang kita dapat tu akan bertukar menjadi mimpi ngeri... kalau tersilap langkah... yang di kejar tak dapat yang di kendong berciciran (betol ke ayat aku ni) dua dua kau akan melepas... sebaik baiknya bertindak bijak sebelum perkara buruk yang x diingini berlaku... time tu menangis tak berlagu pon tak guna dah! 

** dalam perhubungan memerlukan kejujuran... sekali kita penah berdusta sukar untuk kembalikan kepercayaan..... renung2kan.... dan selamat beramal..... :)

 
p/s : mati la kalau en tunang baca!

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...