Thursday, February 23, 2012

muke baru :)


oke dengan rasa bangga lagi mendongak langit...
aku dah buat IC baru a.k.a. kad pengenalan 
korang dah buat belum.. kalau belum tu ce buat tgk..hihi
tapi staff kat sana kata... "tak wajib pun dik buat ic baru" LoL..

nurul aini... bukan identiti sebenar... :)

takpe la dah buat kan.. ehh.. picture ada dua la. suke sangat...suke sangat *sambil lompat bintang! yang ni ic aku yang ke 4.. hebat giler kot! 
yang 1st dulu... time aku darjah 6.. muke mcm pendatang haram.. tak sempat senyum dah take picture. ditambah tudung yang senget benget.. jangan kata cik jemah cik kiah nak tengok...siyess aku sendiri malu nak tgk ic aku..hahaha...


oke aku dah ada ic baru sekarang... muke tembam + kemek =huduh sangat lahai tengok! ntah kenapa muke aku bole jadi setembam itu!! siapa yang nak di salahkan?? aku kah?? macik yang takepicture aku td kah?? guard kat jabatan pendaftaran tadi kah...? or macik2 kantin sekolah... yang penting jangan salahkan ibu mengandung.. :)

aku terima andai ini adalah hakikat sebenar.... bahawa aku sudah pun mencapai tahap obes! duduk di rumah hanya menternak lemak... membelai nafsu makan.. dan hasilnya.. jangan la kau salahkan sesiapa... huh! takpe hanya sorang je yang boleh menyedapkan hatiku.. dia adalah MAK.... mak olways kata aku kurus!! hahahaha... tak saba nak tunjuk kat mak ic baru... lalalalalala~~~

ok bai... :)


p/s : buah hati balek esok.. see u 2morrow!

1 comment:

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...