Sunday, February 19, 2012

:: ramah VS sombong ::


hurm... PERAMAH.. oke.. its me... tataw nak buat cam ne lagi... kalau aku sombong orang kata macam macam.. tapi kalau ramah di salah tafsir pulak... oke.. sapa yg kenal aku dia akan tahu.. peramah bukan beerti kita gedik.. bukan juga mengada ngada.... sila buang tnggapan anda terhadap saya okay!

aku sangat mementingkan persahabatan... sangat sayangkan kawan kawan aku.. that means aku ramai kawan... walaupun kawan ketika senang lebih ramai dari susah... but dia tetap kawan... dah register sebagai kawan so tetap akan kawan selamanya.. 

kamu.... saya bukan seperti yang kamu sangkakan... saya juga bukan MURAH untuk memberi cinta saya... if saya dah sayangkan someone... saya akan sayang dia... walau sehensem mana pon yang datang... sekaya mana pon yang muncul... saya akan tetap sayang dia.... lain la kalau saya betol betol da takde hati kat dia baru saya berpaling... siyes sedey bila aku ramah kat orang but orang anggap lain...

takpe.. lepas ni kalau aku sombong jangan tanya kenapa... fedup dengan manusia sebegini... 


yang penting aku BAHAGIA... :)

2 comments:

  1. kenapa pulak? siapa cakap kamu sombong.haishh.

    ReplyDelete
  2. bia je ape org nak kate yunk...nak puas kan hati semua org memang ssh... yg penting kite bahagia ;)

    ReplyDelete

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...