Thursday, February 2, 2012

rinduuuuuuuuuuu


erm..... nothing to do... musan sangat... time time macam ni rindu plak kat my lovely fiance... apa kabar awak kat sana... makin gelap la nampaknye...hihihi.. oke tasaba nak jumpa awak sayang... 

waiting for you dis week dear :)



sayang... lagu ni... ingat lagi tak...?? dulu awak selalu nyanyi lagu ni kan
lagu kita.. :)

oke.. seriously... rindu sangat kat awak... rindu suara awak.. rindu gelak tawa awak... rindu nak gaduh dengan awak... walaupon salah saya but lastly awak yg pujuk saya balik.. rindu nak makan mekdi dengan awak... rindu nak pegi tepi laut jalan jalan... rindu awak marah marah saya bila saya main pesbuk coz awak ANTI pesbuk kan... rindu bila awak jeles coz saya terungkit kisah lama... rindu awak suap icecream kat saya... rindu tengok wayang sesama ...rindu awak bawak saya shoping ... rindu sangat.... biarlah orang nak kata awak tak sesuai dengan saya... tak sepadan dengan saya.... ade saya kisahhhh??? yang penting awak selalu membahagiakan saya.... yang sentiasa buat saya tersenyum.... untuk apa mencari yang terlalu sempurna andai hati selalu terluka...betul tak?? kalau muka hensem tp terus di lukai patut ke untuk kita teruskan... biarlah..... apa yang saya tahu.. saya terima awak seadanya... terima segala kekurangan awak... saya menyambut cinta awak dengan ikhlas,,,  :)

karekter kite :

awak - selalu mengalah
saya - keras kepala (ego lebih)
awak - pandai memujuk
saya - mudah melenting
awak - romentik ( siap boh pic kita berdua dlm loker awk)
saya - biasa biasa jek ( boh pic awak dlm purse saya je)
awak - penyabar
saya - mudah hottttt
awak - kuat tido
saya - kuat marah
awak - cool jee 
saya - pot pet pot pet

banyaknye perbezaan kita sayang... betul la kata orang.. kita ada mendapat pasangan yang berbeza dengan kita kan... so .... saya terima semua tu... terima kasih jaga saya dengan baik selama ni... bertahan dengan segala perangai pelik pelik saya... lebiu sayang... 

p/s :  waiting for 2 days :)    

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...