Friday, January 27, 2012

hye hye hye.... musan sangat la harini....
tak taw mende ape nak buat... hari hari sama...
ni la kalau nak sangat jadi pengusaha tanaman anggur....ahaks!!

dok cari keje sana sini.... still looking for the job...
ntah bila la nak dapat.... haritu dah dapat tapi x p... padan muke kau anie! masalahnye bukan xmau p.. macam tak berbaloi jek... en tunang kata nak tolong carikan.... mudah2an di pertemukan.... :)

haritu ade la aku anta resume kat internet.... ntah macam mana la... maybe aku ada letak no fon aku kot aku pon tak sure coz banyak sangat aku apply....hihihi....

nak di jadikan cerita... 1 day... ada sorang mamat ni call... tnya nama... pastu tanya ada apply keje ke... aku cakap la ye.... ingat dia dr company tuh....dia dari shah alam kebetulan aku pun ada apply kat sana.... last2 kata just nak berkenalan... haishh!! bengang la jugak.... punya la aku control cakap... ingat nak bagi keje... hampeh tol...!! dia kata dapat no fon aku dari tenet tu la... ishh!! aku ni pon satu letak email je dah la p letak no fon sekali sape soh.... pandai sangat!! hehehe

oke... kisah tu berlalu begitu saja setelah aku cakap aku dah tunang... kecewa kot...hahaha...
takpe lah.... biarkn jek.... ehhh... tetiba dapat call dari number yang tak di kenali... ntah sape la... dalam hati cume berkata.... aku pun pick up la.... oke sore skema.... mesti dr sebuah jabatan yang aku dah apply tuh.. aku pon bercakap la penuh dengan sopan santun dan bertatasusila..... hahaha... hampeh lagi sekali bila dia kata nak berkenalan dengan aku... hey... ape semua ni... huh!! aku ingat orang yang sama beberapa hari lepas... ni lain pulak... katanya dari JB... yang haritu shah alam... oke kedua2 tempat ni aku ada apply,,, kebetulan ke.... lahai...lahai....  hope pas ni takde la nak call2 bagai nak kenal2 oke... IM NOT SINGLE... huhuhuhu....

berharap ada sinar baru.... nak keje bila dah cukup 22 tahun...ahaks!! bole gitu.... nak rehat lagi di rumah.... :)

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...