Monday, January 30, 2012

tahniah kepada anda....

assalamualaikum.... kalini entry aku pasal perkahwinan la.. bukan pasal perkahwinan aku but ma frens... perkahwinan yang di sertai akad nikah... bukan kawen saja oke... ^___^ ...oke aku nak ucapkan selamat selamat selamat... kepada kawan aku yang dah pun melangkah ke alam rumahtangga... SELAMAT PENGANTIN BARU.... semoga berbahagia hingga ke akhirnya... mendoakan yang terbaik untuk kamu semua... amin.....

orang dok sibuk tanya aku bila pulak... aiseyy.... tataw lagi la... kalau dah sampai seru kamu2 semua aku akan inform yer... yang penting bukan dalam masa terdekat ni la..hihihi... nak mengumpul duit banyak banyak and ilmu penuh penuh nak jadi isteri orang ni.... bukan senang.... fizikal mental kene kuat....besar tanggungjawab... so kene slow slow.... :)

last week sempat jugak la aku memeriahkan majlis member aku ni... oke.. tahniah! buat Nurhamiza dan suami... semoga perkahwinan kalian berkekalan.... snap pic bebanyak besama teman teman sekolah.... :)

pengantin cantik berseri di atas pelamin.. bertemakan kuning di raja... sweet!

4 dara pingitan... lalalalala


berposing di pelamin... alahai... gedik!! hahaha

oke... amik berkat bersama pengantin...ahaks!!

hepi sangat sebab dapat jumpa kawan kawan sekolah yang dah lama tak contact... bejimba jimba... snap pic sana sini... syokkkk sangat... gelak sampai sakit sakit perut.... p kenduri balik sampai kol 5 coz lepak lepak sesama... smpai mak kata tolong basuh periuk kenduri ke??? hahahaha

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

buat classmate merangkap housemate menyandang roomate... segalaa 'mate' la SELAMAT PENGANTIN BARU... Syazwana dan suami semoga perkahwinan atas dasar cinta ini berkekalan hingga keakhirnya... maaf sangat anie tak dapat datang kenduri aritu.... kedah mahupun perlis... but hadiah sudah di pos....hihihi... wish selamat pengantin juga kpd abang kamu... Abang Saiful @ abg pon dan isteri..... sama cantik sama padan... :)

tahniah ana!!

tahniah abg pon.... :)
kalau en tunang ada pasti anie smpai sana...huhuhu



maaf ye curi semua pic ni dari pesbuk kamu...hihihi....


oke... akhir kata dari saya.... selamat berbahagia bukan kalian semua... majlis saya akan menyusul nanti... jangan tanya banyak lagi yer....ahaks!! 

bai bai bai... :)

p/s : jeles tgk ramai member dah kawen...huhuhu

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...