Tuesday, January 10, 2012

TAHNIAH!!

oke.. rasa sebak... teruja... gembira...
nak melompat katak bila dapat taw 
aku dah LULUS LJM (lembaga jururawat malaysia)
syukur alhamdulillah.....

sgt sgt gembira coz tak sngka dapat membuat mak abah tersenyum
tak sia sia aku belajar 3 tahon ni... 
alhamdulillah.... syukur kepadaMU Ya Allah...
memberikan kegembiraan tak terhingga ini kpadaku.... :)

thnks... kpd lecturer yg byk membantu... mak abah yg bersusah payah
memberikan yg terbaik utk aku.... bnyak duit yg dah di laborkan..
sepanjang pembelajaran aku ....
kawan kawan yg bersama sama berjuang... susah payah bersama...
thnks a lot.... :)

ehh..... tak lupe jgk utk en Tunang yg tersayang.....
byk bg support.... doa... nak yg terbaik buat aku....
thanks sayang sentiasa ada suka dan duka bersama saya...

oke.... lepas ni bole keja.... 
hope dapat bg mak abah duit lepas ni...
walaupon tak terbalas budi mereka tp aku akn cube
sentiasa mengembirakan mak abh.... love both of u so much!!!

tahniah NURUL AINI BINTI KATIMIN.... 
(sambil mngesat airmata kegembiraan) hehe
sebak kot...tapi xpe.... try buat yg terbaik dlm hidup....
permulaan 2012 yg sangat sangat berharga,,,,
amin..... 

bai bai bai.... (^-*)v

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...