Tuesday, January 31, 2012

menyanyangi vs membenci


betul kata orang tua... sayangi la seseorang itu sekadar sahaja... kelak kite akan membencinya... dan jangan pula kite membenci seseorang itu sebencinya... kelak kita akan menyanyangi nya 1 hari nanti... believe dat??

oke aku percaya semua tu.... aku penah sayang seseorang tu and last last aku membencinya.. aku juga penah membenci seseorang and aku menghargainya sekarang... oke thnks kawan.... kerana menjadi kawan aku .. :)

berdosa if kite membenci orang bukan kerana ALLAH... tapasal pasal dpt dosa kan.... erm terlalu banyak dosa yang dah di lakukan... membenci orang sesuka hati... sedangkan kita hanya manusia biasa... sama seperti hamba hamba ALLAH yang lain.... untuk apa kita membenci kejadian tuhan... bukan selamanya hidup di bumi ini..... **muhasabah diri... 



menghayati sejenak... kesilapan diri yang dah di lakukan...
tersentuh dengan lagu ni... hina nya aku di mata Allah...
semoga aku tidak leka di buai kehidupan di muka bumi ini yang hanya sementara


p/s : buang segala perasaan hasad dengki sakit hati benci membenci

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...