Thursday, January 12, 2012

kenangan itu......

kenapa kadang kadang kenangan tu muncul kembali
sedangkan ianya dah lama berlalu....
oke.... ianya hanya kenangan..... tak salah kan
klu kita masih mengingati kenangan itu....

semua orang ada kenangan...
samada pahit or manis kan.....
yang pahit kite telan yang manis kite ingat...hehe

oke...aku tataw ape yg aku merapu rapu ni...
kadang kala bingung dgn hala tuju hidup sendiri...
mencari di sebalik makna yang tersirat....

kenapa aku seringkali mimpi tentangnya,,,,
huh!! sungguh merimaskan.....
oke.. tamaw ingat semua tu lagi.... aku dah redha...
redha dgn ketentuan Allah.... aku terima semua ni dgn ikhlas....

Ya Allah.. tunjukkan lah jalan yg terbaik utk aku...
agar semua kekusutan dlm hidup ku di permudahkan olehMU....



owh! kadang kadang kenangan lalu hinggap di ingatan...menci kot bila ingat....hahaha... aku taw aku tak bole lari dari semua ni... tapi aku akan cuba untuk menepis segala kepahitan yang aku lalui.... kau... aku pasrah dgn semua ini..... sebab tu aku di pertemukan dengan insan yang boleh membahagiakan aku.... yang tak jemu jemu melayan setiap kerenah aku... yang sanggup mendengar segala masalah aku... yang paling penting sentiasa ada dalam setiap suka dan duka ku.... especially.... semasa kau pergi dulu.... dia lah yang banyak memberi aku semangat....

aku tak sepatutnya mengingat kembali kenangan itu.... kerana aku suda pon mempunyai kenangan yang baru... kenangan terindah bersama insan baru.... selepas kau!
berdosa kah aku bila teringatkan kau walau hanya sesaat?? kesakitan yang aku alami masih berbekas... tak mungkin ianya akan terulang kembali......   mengingatimu ibarat aku menjerat diriku ke lembah kedukaan! huhuhu... oke.... try the best for ma life :)

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...