Friday, January 27, 2012

:::mimpi:::

ya allah...... kenapa dia harus ada??
*
*
*
*
*
*
*

apa MAKNA semua ni ek... 
mimpi kan ex bf kita... kenapa kerap sangat dia muncul dalam mimpi aku... 
yang tak besnya dalam mimpi tu aku have feeling wif him.... 
alahai... serabut kot!! dia rindu kat aku ke....ahaks! hahaha

takde pape la anie... tu cuma mainan tido... 
jangan pikir pape lagi.... dia da jauh.....
jauh bersama angin lalu .... yang tak mungkin muncul kembali...
pedihnya luka semalam masih terasa...
ntah kenapa la aku sukar nak menerimanya..... myb dia adalah cinta pertama aku... 
walaupun dulu dia adalah pelengkap hidup aku...tapi.... biarlah dia bahagia bersama insan pilihannya...
aku dan dia hanya sekadar kenangan silam yang hanya akan menjadi kisah dongeng untuk di ceritakan kepada generasiku nanti.... 


Ya Allah... berikan la kekuatan kepadaku...
untuk menempuh segala dugaan yang Kau berikan..
sesungguhnya aku hanya lah insan biasa... yang x mampu menolak takdirMu....
aku tahu Kau lah perancang yg terbaik untuk aku... 
semoga kemelut semua ini akan berlarutan ditelan dek masa.... amin...


dear : mohd elliyas....
walaupun awak bukan lah cinta pertama saya.... tapi awak adalah cinta terakhir saya...
dan cinta yang hakiki adalah cinta kepada Allah s.w.t... 

semoga kenangan itu berlalu pergi besama angin lalu.... :)



p/s : abeslah kalau  adek beradek or tunang bace... :p

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...