Wednesday, January 25, 2012

pemandu itu!!

hye.... taktaw nape rini moody sangat....
mula nak hangen satu badan... aku bengang betol dengan sorang pemandu yang takde perasaan.. memandu sesuka hati tanpa memikirkan org lain... sengal betol la... bukan niat nak marah orang tapi... alahai... sakit hati....

oke kepada makcik... pakcik... abang... kakak di luar sana... memandulah berhati hati.... jgn dok syok sendiri... macam jalan tu jalan kau sorang!!oke... nampak tak aku tengah marah ni.... nmpak kan... so jgn tegur....... kalau taknak kena makan kaki...huh!
*
*
*
*
*
*
*
*
*

apa???? cerita.... oke aku nak cerita la ni....
macam ni.... alkisahnya..... semalam..... aku drive la g bandar segamat.... pusing pusing... tade mende nak buat....di saat aku sedang memandu dengan tekun dan jayanya... (jaya la sgt!) di sebuah persimpangan..... ade sorang mamat ni memandu melulu jek...haishh...!! cik abang.... kan awak berada di simpang 3.... pasal pe awak x berhenti haaa.... itu memang jalan saya... saya pulak yang kene berhenti untuk awak.... eeeeee!!!!!
nasib saya bawak slow....kalau laju mau saya hentam keta awak.... kang bercerai berai body keta tu...

sebab sebab awak mcm tu mungkin :

1- saya bawak keta kancil... myb kecik je bagi awak kan
2- sbb saya pempuan.... orang lelaki yang berkuasa di jalan raya
3- ade awekss sebelah awak... so nak tnjuk hebat laaa ea??
4- awak amik lesen terbang
5- or awak nak terkencing terberak tu yang laju jer....

oke.. bertambah geram bila saya berhenti awak pandang jek....
haiiiii........ angkat la tangan ke... say sory ke... ni tak... melulu berambos...
sikit je lagi keta saya nak cium keta awak taw x!!!!
awak ni.... memang takde etika di jalan raya la.... 
lain kali kalau dah salah tu buat cara salah yer...
dah la saya pinjam kete abah saya.... klu excident tuu macam mana...
saya ni cuma tanam anggur je.. alahai........ 



p/s :  rindu kat sayang saya... :(

No comments:

Post a Comment

budak baik mari sini komen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...